Eva Dytrychová

Bakalářská práce

Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management

The Phenomenon of Streisand Effect - Implications for Professional Marketing Management
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo nalezení a charakteristika případů internetového fe-noménu Streisand efekt, který je důsledkem neúspěšné snahy o utajení již zveřejněné informace (zpravidla na internetu) a možnosti využití tohoto fenoménu v marketing managementu. V práci jsou uvedeny a popsány tuzemské i zahraniční případy tohoto jevu a analyzovány pokusy o jeho aplikaci v marketingových kampaních. Na základě …více
Abstract:
Objective of this thesis was to find and characterize cases of Internet phenomenon called Streisand Effect and ability to exploit this phenomenon in professional marketing management. This effect is a consequence of an unsuccessful attempt to secrecy previously published information (usually on the Internet). The thesis presents and discuss domestic and foreign cases of this phenomenon and analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47324