Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno-Bratislava – Bc. Kamila Lajkepová
Bc. Kamila Lajkepová
Master's thesis
Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno-Bratislava
Relevant market definition in the coach market on the route Brno-Bratislava
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno – Bratislava“ je aplikace SSNIP testu a GUPPI testu za účelem vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy. V první části je čtenář obeznámen s teoretickými východisky, tedy s konkrétním metodami využitých při vymezení relevantního trhu. V druhé části, tedy praktické, je provedena aplikace dvou …moreAbstract:
The aim of the thesis “ Relevant market definition in the coach market on the route Brno – Bratislava ” is the application of SSNIP test and GUPPI test in order to define the relevant market in the bus transportation sector. The first part familiarizes the reader with the theoretical background, i.e. the specific methods which were used to define the relevant market. The second part represents the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/my6i6/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Rederer
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAJKEPOVÁ, Kamila. \textit{Vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno-Bratislava}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/z7k2b9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economic Policy
Theses on a related topic
-
Marketingová studie – Student Agency
Antonina Kuchiyeva -
Strategická analýza STUDENT AGENCY k. s.
Josef Hofman -
Marketingová strategie společnosti Student Agency na českém trhu
Jana Šrutková -
Společensky odpovědné chování aplikované na firmu Student Agency
Lucie Hájková -
Marketingová strategie společnosti Student Agency
Radka Santerová -
Analýza internetového marketingu spoločnosti STUDENT AGENCY so zameraním na železničnú dopravu
Pavla Valková -
Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu
Markéta Mazalovská -
Společnost Student Agency, s.r.o. a její konkurenční strategie
Kateřina Maťhová