Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín – Ondřej PLOCH
Ondřej PLOCH
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Marketing communications of Technology Innovation Centre Ltd. Zlin
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingových komunikací Podnikatelského inkubátoru provozovaného Technologickým inovačním centrem ve Zlíně. Teoretická část se zabývá problematiku inovačního podnikání v České republice a poskytuje nezbytné teoretické poznatky o daném tématu. Pro srovnání jsou uvedeny komunikační kanály a nástroje tří vybraných podnikatelských inkubátorů z jiných regionů. …víceAbstract:
This thesis analyzes the current state of the marketing communications of the Business incubator operated by the Technology Innovation Center Ltd. in Zlín. The theoretical part deals problems of the innovation business in the Czech Republic and offers necessary theoretical informations about the topic. For comparison are shown chan-nels and tools of communication of three business incubator from other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
13633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLOCH, Ondřej. Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Technologické a inovační centrum Telč
Jan Sances -
Návrh metodiky čerpání a vyúčtování finanční podpory z OP přeshraniční spolupráce pro Technologické inovační centrum s. r. o.
Milan BAČA -
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Erika ČVANDOVÁ -
Technologické a inovační centrum Telč
Tereza Abrhámová -
Technologické a inovační centrum Telč
Jan Sances -
Technologické a inovační centrum Telč
Michaela Rašovská -
Technologické a inovační centrum Telč
Adéla Klímová -
Role inovačního centra v rozvoji podnikání ve vybraném regionu
Martin Kubů