Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín – Ondřej PLOCH
Ondřej PLOCH
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Marketing communications of Technology Innovation Centre Ltd. Zlin
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingových komunikací Podnikatelského inkubátoru provozovaného Technologickým inovačním centrem ve Zlíně. Teoretická část se zabývá problematiku inovačního podnikání v České republice a poskytuje nezbytné teoretické poznatky o daném tématu. Pro srovnání jsou uvedeny komunikační kanály a nástroje tří vybraných podnikatelských inkubátorů z jiných regionů. …moreAbstract:
This thesis analyzes the current state of the marketing communications of the Business incubator operated by the Technology Innovation Center Ltd. in Zlín. The theoretical part deals problems of the innovation business in the Czech Republic and offers necessary theoretical informations about the topic. For comparison are shown chan-nels and tools of communication of three business incubator from other …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
13633
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLOCH, Ondřej. \textit{Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/z7nnbf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLOCH, Ondřej. Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Technologické a inovační centrum Telč
Jan Sances -
Návrh metodiky čerpání a vyúčtování finanční podpory z OP přeshraniční spolupráce pro Technologické inovační centrum s. r. o.
Milan BAČA -
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Erika ČVANDOVÁ -
Technologické a inovační centrum Telč
Adéla Klímová -
Technologické a inovační centrum Telč
Tereza Abrhámová -
Technologické a inovační centrum Telč
Jan Sances -
Technologické a inovační centrum Telč
Michaela Rašovská -
Role inovačního centra v rozvoji podnikání ve vybraném regionu
Martin Kubů