Vnímání low-cost cestování mezi generacemi X a Y – Markéta Floriánová
Markéta Floriánová
Bakalářská práce
Vnímání low-cost cestování mezi generacemi X a Y
Perception of low-cost travel between generations X and Y
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímání Low-cost cestování a jak ho vnímají zástupci z generace X a z generace Y. Práce je rozdělena na tři části. První část je literární rešerše, která slouží jako průvodce pro praktickou část, tedy jsou zde vysvětleny všechny potřebné informace. Druhou částí je metodika, kde jsou vypsány cíle práce, výzkumné otázky, etika výzkumu v praktické části. Praktická část …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the perception of low-cost travel and how it is perceived by representatives of Generation X and Generation Y. The work is divided into three parts. The first part is a literature search, which serves as a guide for the practical part, so all the necessary information is explained here. The second part is the methodology, which lists the objectives of the work, research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Bridging the Linguistic Gap: Investigating Gen Z Slang Familiarity and Comprehension among Generation X and Millennials
Tereza EBERTOVÁ -
Kurt Cobain as a leader of Generation X
Michal NOVÁČEK -
Fight Club: Uncertain Role of Generation X Males in American Society
Jiří Špiess -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková