Bc. Kateřina Vokounová

Master's thesis

Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.

Strategic marketing for company BSH home appliances Ltd.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je popis a zhodnocení strategického marketingu společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o., se zaměřením na strategický scénář. Teoretická část seskupuje informace dostupné z literatury na dané téma. Praktická část popisuje stávající situační analýzu společnosti, makroprostředí pomocí STEEP analýzy, mikroprostředí Porterovým modelem pěti sil. Aplikací SWOT analýzy, BCG matice …more
Abstract:
The thesis deals with description and evaluation of strategic marketing at BSH Home Appliances Ltd. focusing on strategic scenario. The theoretical part of thesis summarizes information from available paper and webside sources. The application part describes the current situation analysis of the company - using the STEEP analysis for macroenvironment, Porter's five forces model for microenvironment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance