Anastasia Nikolaeva

Bakalářská práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)

Social networks as a marketing tool (with focus on fashion industry)
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako marketingovém nástroji se zaměřením na oděvní průmysl. Po stručném úvodu do teorie marketingu jsou představeny sociální sítě jako prostředek moderní komunikace. V následující praktické části je na příkladu tří mezinárodních oděvních firem demonstrováno využití sociálních sítí ke komerční komunikaci. Závěrem práce je zhodnocení úspěšnosti rozdílných …více
Abstract:
The bachelor thesis concerns social networks as a marketing tool with focus on fashion industry. After a brief introduction to marketing theory social networks as a mean of modern communication are introduced. The following practical part demonstrates use of social networks for commercial communications on examples of three international fashion corporations. The conclusion should assess different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31407