Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl) – Anastasia Nikolaeva
Anastasia Nikolaeva
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Social networks as a marketing tool (with focus on fashion industry)
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako marketingovém nástroji se zaměřením na oděvní průmysl. Po stručném úvodu do teorie marketingu jsou představeny sociální sítě jako prostředek moderní komunikace. V následující praktické části je na příkladu tří mezinárodních oděvních firem demonstrováno využití sociálních sítí ke komerční komunikaci. Závěrem práce je zhodnocení úspěšnosti rozdílných …moreAbstract:
The bachelor thesis concerns social networks as a marketing tool with focus on fashion industry. After a brief introduction to marketing theory social networks as a mean of modern communication are introduced. The following practical part demonstrates use of social networks for commercial communications on examples of three international fashion corporations. The conclusion should assess different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31407
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31407
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout