Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov – Lívia Kovács
Lívia Kovács
Bakalářská práce
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
The Influence of the Brand on the Perception of Quality and Consumers' Behaviour
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá vplyvom značky na vnímanie a chovanie spotrebiteľov na trhu sýtených nealkoholických nápojov, v rámci segmentu rýchloobrátkových produktov na slovenskom trhu. Predstavuje teoretické východiská pre pochopenie problematiky značky a spotrebiteľského správania. Práca následne predstavuje súčasnú situáciu na slovenskom trhu sýtených nealkoholických nápojov. Súčasťou práce je …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of the brand on consumers' perception and behavior, with a specific focus on the Slovak market of carbonated soft drinks, which are a part of the FMCG segment. The theoretical basis is represented for understanding the issues of branding and consumer behavior. Also the present situation on the Slovak market of carbonated soft drinks is introduced. As a part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Kupková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁCS, Lívia. \textit{Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/z85sdd/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
Kovács, Lívia. Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátne značky potravín najväčších maloobchodných reťazcov v Česku a na Slovensku
Jana Hôrková -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová