Ing. Igor Filimonov

Bakalářská práce

Etické kodexy reklamy u nás a ve světě

Code of advertising ethics in the Czech Republic and in the World
Anotace:
Reklama je velmi důležitým a významným fenoménem dnešní doby. Moje bakalářská práce je zaměřena na problematiku regulace reklamy v České republice a ve světě (na příkladu Ruska). Teoreticko-metodologická část obsahuje stručně vysvětlené a rozebrané pojmy, jako vývoj a pojetí etiky a reklamy, metody kontroly reklamní činnosti v České republice i v Rusku, popis etických kodexů reklamy, včetně Mezinárodního …více
Abstract:
Advertising is a very important and significant phenomenon of our time. My bachelor work is focused on regulation of advertising in the Czech Republic and abroad. Theoretic-methodology part contains precisely formulated concepts, such as: historical development, concepts of ethics and advertising, methods of monitoring advertisement in the Czech Republic and Russia, concept of the advertising codes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace