Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o. – Radim Štěpka
Radim Štěpka
Bakalářská práce
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Plan of Marketing Comunication in Firemní Finance Pro s.r.o. Company
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu společnosti Firemní Finance Pro s.r.o., což bylo současně i jejím hlavním cílem. V práci jsem nejprve, na základě odborné literatury, teoreticky popsal marketingovou komunikaci, nástroje a kanály marketingového komunikačního mixu. Následně jsem provedl analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, na základě které jsem vytvořil její …víceAbstract:
This thesis describes the creation of marketing communication plan of Firemní Finance Pro s.r.o., which was at the same time its main goal. The first part of the thesis is dedicated to theoretical description of marketing communication tools and channels of marketing communication mix. The second part deals with my analysis of the external and internal environment of the company, which was the base …víceKlíčová slova
Komunikace marketingový plán analýza služba účetnictví komunikační mix reklama prodej reporting.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štěpka, Radim. Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.. Praha, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Prodej softwaru na zahraniční trh
Jana Trněná -
Obchodní závod a jeho prodej
Jan Kupeček -
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
Tereza Bařinová -
Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice
Jakub Možný -
Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci
Martin Fencl -
Právní předpisy upravující prodej zboží a služeb na území hlavního města Prahy
Bohdana Milatová
Název
Vložil
Vloženo
Práva