Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o. – Radim Štěpka
Radim Štěpka
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Plan of Marketing Comunication in Firemní Finance Pro s.r.o. Company
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu společnosti Firemní Finance Pro s.r.o., což bylo současně i jejím hlavním cílem. V práci jsem nejprve, na základě odborné literatury, teoreticky popsal marketingovou komunikaci, nástroje a kanály marketingového komunikačního mixu. Následně jsem provedl analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, na základě které jsem vytvořil její …moreAbstract:
This thesis describes the creation of marketing communication plan of Firemní Finance Pro s.r.o., which was at the same time its main goal. The first part of the thesis is dedicated to theoretical description of marketing communication tools and channels of marketing communication mix. The second part deals with my analysis of the external and internal environment of the company, which was the base …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štěpka, Radim. Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.. Praha, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Prodej softwaru na zahraniční trh
Jana Trněná -
Obchodní závod a jeho prodej
Jan Kupeček -
Marketingové řízení firmy zaměřené na vizážistické služby a prodej kosmetického zboží
Tereza Bařinová -
Prodej zboží a služeb prostřednictvím onlinových tržišť v České republice
Jakub Možný -
Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci
Martin Fencl -
Právní předpisy upravující prodej zboží a služeb na území hlavního města Prahy
Bohdana Milatová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights