Bc. Martin Špaček

Diplomová práce

Postoje české veřejnosti k reklamě

Attitudes towards Advertising in the Czech General Public
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést kritické hodnocení postojů české společnosti k reklamě s důrazem na porovnávání generačních rozdílů. Dílčím cílem je sledování příčin pozitivních a negativních postojů k reklamě a navržení doporučení pro praxi ekonomických subjektů. Teoretická část práce podrobně popisuje marketing, reklamu, vymezuje pojem postoj společnosti a veřejné mínění. Praktická část obsahuje …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to perform a critical evaluation of the czech society's stance towards advertisement with emphasis on generational differences comparison. The partial goal is to observe the causes of both positive and negative views to advertising and to recommend practical solutions to business entities. The theoretical part of the thesis describes in detail marketing, advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní