Postoje české veřejnosti k reklamě – Bc. Martin Špaček
Bc. Martin Špaček
Diplomová práce
Postoje české veřejnosti k reklamě
Attitudes towards Advertising in the Czech General Public
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provést kritické hodnocení postojů české společnosti k reklamě s důrazem na porovnávání generačních rozdílů. Dílčím cílem je sledování příčin pozitivních a negativních postojů k reklamě a navržení doporučení pro praxi ekonomických subjektů. Teoretická část práce podrobně popisuje marketing, reklamu, vymezuje pojem postoj společnosti a veřejné mínění. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to perform a critical evaluation of the czech society's stance towards advertisement with emphasis on generational differences comparison. The partial goal is to observe the causes of both positive and negative views to advertising and to recommend practical solutions to business entities. The theoretical part of the thesis describes in detail marketing, advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v9f5s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postoje veřejnosti ke kriminalitě a její kontrole
Jana Krůtová -
Postoje veřejnosti ke kriminalitě a její kontrole
Marie Reichlová -
Postoje veřejnosti členských států k Evropské unii
Tomáš Cerman -
Postoje veřejnosti k vybraným aspektům ochrany životního prostředí
Jana Plicková -
Současné formy výkonu trestu, ekonomický a sociální pohled, včetně postoje veřejnosti
Adam Kadlec -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková