Rasgos del español coloquial en la revista El Jueves – Bc. Aneta Deverová
Bc. Aneta Deverová
Bakalářská práce
Rasgos del español coloquial en la revista El Jueves
Features of colloquial Spanish in the magazine El Jueves
Abstract:
This bachelor thesis discusses the topic of colloquial Spanish, specifically the analysis of its occurrence in the magazine El Jueves. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and practical. The theoretical part focuses mainly on the clarification of the term "colloquial language", its main characteristics and other related terminology. The practical part deals with the analysis of …víceAbstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá tématem španělského hovorového jazyka, konkrétně analýzy jeho výskytu v časopisu El Jueves. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje především na objasnění termínu „hovorový jazyk“, jeho hlavních charakteristik a další jemu příbuznou terminologii. Praktická část se zabývá analýzou hovorových prvků sesbíraných …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6q7c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Liudmyla Shuppe, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Španělský jazyk a literatura / Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Assimilation of anglicisms in contemporary colloquial Czech (in comparison with Spanish)
Simona Bartlová -
Transkripce a analýza hovorové španělštiny
Kristina Tesar -
La presencia del lenguaje coloquial en la enseñanza de ELE: un estudio comparativo de manuales de español seleccionados
Kristýna Tománková -
Contrastive language analysis of advertisements aimed at men and women
Simona BATHKE -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Discourse Analysis of Identity Construction via Language in YouTube Travel Vlogs
Irina Makarova -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Jazyková politika a jazykový management v korporátní praxi
Jiří Vágenknecht