Implementace vhodné sady emotikonů do komunikačního systému určitého podniku – Eduard Šiška
Eduard Šiška
Bachelor's thesis
Implementace vhodné sady emotikonů do komunikačního systému určitého podniku
Implementing a suitable set of emoticons into a particular company's communications system
Abstract:
The bachelor thesis deals with the usage of emoticons in the company’s communication channels, more precise marketing activities using social networks. The work is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part contains information re-lated to communication, digital communication, marketing, internet marketing, emoti-cons and their usage. The practical part aims to understand …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá používaním emotikonov v komunikačných kanáloch podni-ku, presnejšie na marketing pomocou sociálnych sietí. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť zhrňuje dočasné poznatky o komunikácii ako takej, di-gitálnej komunikácii, marketingu, internetovom marketingu, emotikonoch a ich používa-ní. Praktická časť si kladie za cieľ porozumieť fenoménu emotikonov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k0phc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Informatics / Business Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Digitálna komunikácia vo výžive
Nina Remeňová