Komunikativní kompetence asistenta pedagoga ve třídě na základní škole – Alžběta PAVLÁSKOVÁ
Alžběta PAVLÁSKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikativní kompetence asistenta pedagoga ve třídě na základní škole
Communicative competence of a teacher assistant in a class at elementary school
Anotácia:
Tato bakalářská práce s názvem "Komunikativní kompetence asistenta pedagoga ve třídě na základní škole" se věnuje profesi asistenta pedagoga na základní škole a jeho kompetencím, cíleně se zaměřuje na komunikativní kompetence v souvislosti s požadavky uvedenými v odborné literatuře. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související …viacAbstract:
This bachelor thesis called "Communicative competence of a teacher's assistant in the classroom at primary school" is dedicated to the profession of teacher's assistant at primary school and his / her competencies. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts related to the topic and describes the legislative anchoring of the teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedúci: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÁSKOVÁ, Alžběta. Komunikativní kompetence asistenta pedagoga ve třídě na základní škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ