Konfrontační komunikace v auto průmyslu – Ondřej Med
Ondřej Med
Bakalářská práce
Konfrontační komunikace v auto průmyslu
Confrontational Communication in Automotive Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje konkrétní srovnávací reklamu od společnosti Hyundai. V této práci je provedena analýza jak vnějšího, tak vnitřního prostředí firmy pomocí analýzy PESTLE a SWOT analýzy. Tyto analýzy slouží k lepšímu pochopení motivace značky Hyundai rozlišit se od svých konkurentů pomocí srovnávací reklamy. Dále se práce rozšiřuje na téma, zda a za jakých podmínek se vyplatí srovnávací …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes comparative advertisement made by Hyundai. This thesis analyzes both external and internal environment of the company. The means to achieve this are SWOT analysis and PESTLE analysis. Those analysis help to understand motivation of Hyundai to differentiate their products. Thesis also explains advantages and disadvantages of comparative advertising and its risks and opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49352
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Filip Truhlář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49352
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost srovnávací reklamy společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Marcela Tomášková -
Srovnávací reklama
Hana Ostková -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ