Ondřej Med

Bakalářská práce

Konfrontační komunikace v auto průmyslu

Confrontational Communication in Automotive Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje konkrétní srovnávací reklamu od společnosti Hyundai. V této práci je provedena analýza jak vnějšího, tak vnitřního prostředí firmy pomocí analýzy PESTLE a SWOT analýzy. Tyto analýzy slouží k lepšímu pochopení motivace značky Hyundai rozlišit se od svých konkurentů pomocí srovnávací reklamy. Dále se práce rozšiřuje na téma, zda a za jakých podmínek se vyplatí srovnávací …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes comparative advertisement made by Hyundai. This thesis analyzes both external and internal environment of the company. The means to achieve this are SWOT analysis and PESTLE analysis. Those analysis help to understand motivation of Hyundai to differentiate their products. Thesis also explains advantages and disadvantages of comparative advertising and its risks and opportunities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49352

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi

Práce na příbuzné téma