Ing. Zuzana Nováková

Master's thesis

CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer

CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Abstract:
Tato práce se zabývá problémem dnešního obchodního světa, který představuje věrnost zákazníka. Přestože firmy používají moderní systémy pro řízení vztahů se zákazníky, nejsou často schopny proměnit spokojené zákazníky na zákazníky věrné. Důvodem této neschopnosti je to, že společnosti obvykle nechápou funkci řízení vztahů se zákazníky správně. Autor práce provedl rozhovor s vedením společnosti XY pro …more
Abstract:
This thesis occupies itself with the problem of today business world, which is represented by customer loyalty. Even though companies are using modern customer relationship management systems, they are often not able to convert satisfied customers to loyal ones. The reason is that organizations usually do not understand function of customer relationship management properly. To demonstrate how a successful …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Andrej Mazán, MBA
  • Reader: Ing. Miloš Krejčí

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní