Radek Vais

Bachelor's thesis

Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury

Subculture for sale - Addressed marketing communication to selected subculture
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové oslovení vybrané subkultury. Tou jsou konkrétně mladí lidé ve věku od 15 do 25 let, kteří žijí fitness životním stylem. Rozdělena je na dvě hlavní části, přičemž první část je věnována především definicím pojmů jako je marketing, marketingový mix, cílová skupina a konkrétní typy segmentace jako je geografická, behaviorální a další. K definování těchto …more
Abstract:
This bachelor thesis is focus on the marketing address of a selected subculture. These are specifically young people aged 15 to 25 who live a fitness lifestyle. It is divided into two main parts, while the first part is mainly devoted to the definitions of terms such as marketing, marketing mix, target group and specific types of segmentation such as geographical, behavioral and others. To define these …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication