Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP – Vaníková Vaníková
Vaníková Vaníková
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Marketing Activities Selected Competitive Companies in the SME Segment
Abstract:
Práce porovnává a vyhodnocuje marketingové aktivity tří vybraných konkurentů ze segmentu malých a středních podniků, a to AM INTERIÉR a.s., FLEXWOOD CZ s.r.o. a ELTRO ŠŤASTNÝ s.r.o. působících na trhu interiérových služeb. Tyto firmy porovnává pomocí vybraných parametrů jednotlivých marketingových nástrojů, které mají vliv na zlepšení pozice na tomto specifickém trhu a na hodnocení a zlepšování kvality …moreAbstract:
The thesis compares and evaluates the marketing activities of three selected competitors from the SME segment (small & medium enterprises), namely the companies: AM INTERIÉR a.s., FLEXWOOD CZ s.r.o. and ELTRO ŠŤASTNÝ s.r.o. operating in the interior services market.We compares these companies using selected parameters of individual marketing tools, which have an impact on improving the position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/goy5t/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANÍKOVÁ, Vaníková. \textit{Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/z8pqp0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Farmer bargaining power and Agricultural Market Information and Services (AMIS)
Godwin Yao Fenoo -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Vztah firemních cen a inflace a dopad na vybraný podnik
Margarita Yeremina -
1. Teoretická část:\nl{}Fotografická chyba jako tvůrčí prvek obrazu\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Boží muka a křížky ve Valašském Meziříčí a okolí\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Nalezená zátiší
Matěj Skalický -
Analýza a návrh webového informačního systému pro služby a výrobky v oblasti životního prostředí
Martin Jankovič -
Propagace telekomunikačních firem a jejich výrobků a služeb - diskurzní analýza
David Krška -
Prospěšnost šíře sortimentu a kvality produktů a služeb pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty
Jan Pšorn -
International Human Trafficking: The Western African Dimension
Nana Boatemaa Agyeman