Ing. Jan Válek

Bakalářská práce

Šíření povědomí o značce

Enhancement of business brand consciousness
Anotace:
V této práci podám návrh metody šíření povědomí o obchodní značce. Tato metoda je nízkonákladová a ze zkušeností efektivní, navíc s sebou nese vedlejší pozitivní účinky. Využití metody spatřuji především ve výrobních podnicích, ve kterých obchodní značka nese velkou hodnotu produktů. Management může prostřednictvím nákladovosti metody ovlivnit její kvalitu. Proto je vhodná i pro malé podniky, protože …více
Abstract:
In this thesis I will explain method of enhancement of business brand consciousness. This method is not demanding much of costs and is effective, by my experiences. For more, it brings also some complemental positive effects. This methos is able to utilization in manufacturing concerns, in which business brand means a lot, in respekt to value of products. Management can influence method 's quality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Ing. Lukáš Soudek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.