Ing. Yelyzaveta Strelbytska

Diplomová práce

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Anotace:
Hlavním cílem této studie je prozkoumat, jaký vliv má hodnota značky na nákupní záměry mladých spotřebitelů v rámci sdílené ekonomiky. Výzkum je prováděn na jedné specifické kulturní skupině, kterou jsou mladí čeští spotřebitelé, a zachycuje specifickou oblast služeb sdílení automobilů ve srovnání s autopůjčovnami. Studie odhalila, že celková hodnota značky je klíčová pro vyvolání nákupních záměrů …více
Abstract:
The main aim of this study is to examine how brand equity affects the purchasing intentions of young consumers in the sharing economy. The research is conducted on one specific cultural group, which is Czech young consumers, and based on the specific environment of car-sharing services in contrast to car rental services. The study reveals that overall brand equity is crucial for evoking purchase intentions …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: PhD Ahad Zareravasan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta