Michal Sedlák
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Designing a Marketing Plan
Abstract:
Subject of the submitted thesis “designing a marketing plan” is creation of such plan for a concrete aim of a company named HubHub. This company focuses on leasing shared office spaces known as coworking. First part is focusing on introducing theoretical issues of marketing plan, its structure and creation. Second part is practical and is composed of completed marketing plan which contains internal …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh marketingového plánu“ je tvorba takétoho plánu pre konkrétny zámer podniku menom HubHub. Tento podnik sa zaoberá prenájmom zdieľaných kancelárských priestorov spôsobom zvaným coworking. Prvá časť práce je zameraná na predstavenie teoretickej problematiky marketingového plánu, jeho štruktúry a tvorby. Druhá časť práce je praktická, a obsahuje vypracovaný marketingový …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5igd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák