MgA. Ivan Koubek
Bachelor's thesis
Hudba pro počítačové hry
Videogame soundtrack
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na videoherní soundtrack. Popisuje jeho odlišnost od ostatních, v prvé řadě filmových soundtracků. Dále se zabývá jeho historickým vývojem až do současnosti a na základě pečlivě zvolených interpretů a analýzy jejich díla demonstruje rozličnost a vynalézavost tohoto „doprovodu“ pro interaktivní médium.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on videogame soundtrack in general. The work describes differences between other forms of soundtrack, especially movie soundtrack. Afterwards it focuses on history of a videogame soundtrack and at the end of the work there are chosen three videogame soundtrack composers whose pieces are analyzed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/is2yx/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Mgr.art. Pavel Bureš
- Reader: Mgr. Petr Janda, OA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/is2yx/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Tuba Playing
Theses on a related topic
-
Hudba pro počítačové hry II
Ivan Koubek -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
Ivo Andreáš -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vývoj, způsoby hry a využití dvojpedálu na velký buben
Josef Schmied -
Vývoj stylu hry na saxofon a klarinet v americkém jazzu v první půlce 20. let
Jan Pospíšil -
Vývoj metodik hry na traverso v 20. a 21. století a jejich aplikace v praxi
Pavlína Kavulová