MgA. Ivan Koubek
Bakalářská práce
Hudba pro počítačové hry
Videogame soundtrack
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na videoherní soundtrack. Popisuje jeho odlišnost od ostatních, v prvé řadě filmových soundtracků. Dále se zabývá jeho historickým vývojem až do současnosti a na základě pečlivě zvolených interpretů a analýzy jejich díla demonstruje rozličnost a vynalézavost tohoto „doprovodu“ pro interaktivní médium.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on videogame soundtrack in general. The work describes differences between other forms of soundtrack, especially movie soundtrack. Afterwards it focuses on history of a videogame soundtrack and at the end of the work there are chosen three videogame soundtrack composers whose pieces are analyzed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/is2yx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr.art. Pavel Bureš
- Oponent: Mgr. Petr Janda, OA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/is2yx/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na tubu
Práce na příbuzné téma
-
Hudba pro počítačové hry II
Ivan Koubek -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
Ivo Andreáš -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec