Bc. Lenka Tichá

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Ring fair

Marketing strategy of company Ring fair
Abstract:
Marketingové strategie jsou dnes nedílnou součástí podnikového strategického plánování. Bez dobře zpracovaných strategií se firmy již neobejdou a neobstojí v boji s konkurenty. Diplomová práce se v obou svých částech zabývá problematikou marketingových strategií. V teoretické části jsou uvedeny teoretické základy jednotlivých strategií a možnosti jejich využití ve společnosti. V praktické části jsou …more
Abstract:
Marketing strategies are now an integral part of corporate strategic planning. Without a well-worked strategy, the company has not be and do not stand up in a fight with competitors. The dissertation is in both two parts deals with marketing strategies issue. In the theoretical part are mentioned the theoretical foundations of each strategies and their possibilities of using in a company. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní