Zuzana SLOBODOVÁ

Bachelor's thesis

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Use of PR tools within an organization communication strategy
Abstract:
Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmu public relations. Popisuje odlišné přístupy k teorii vztahů s veřejností a zaměřuje se na popis jednotlivých nástrojů PR. Pojednává také o možných metodách měření efektivity PR aktivit. Praktická část vychází z teoretických poznatků zpracovaných v úvodní části práce. Je zaměřena na celkovou analýzu PR aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic …more
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with specifying the term of public relations. It describes various approaches to the theory of public relations and targets on specification of particular PR tools. It also deals with various methods of measuring effectiveness of PR activities. The practical part results from theoretical knowledge given in introductory part of the thesis. It focuses on overall …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18773

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLOBODOVÁ, Zuzana. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications