Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu – Tereza Svobodová
Tereza Svobodová
Master's thesis
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
Consumer perception of private labels in retail
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu, konkrétně s ohledem na drogistické řetězce Teta drogerie, dm a Rossmann a jejich produkty privátních značek. V současné době privátní značky zaznamenávají růst jak v celé Evropě, tak v České republice, což je jeden z důvodů, které je činí relevantním subjektem výzkumu. V případě privátních značek můžeme sledovat …viacAbstract:
This master thesis focuses on consumer perception of private labels in retail. Particularly, I will focus on drug stores chain Teta, dm and Rossmann and their private labels products. Currently, private labels experience growth around Europe as well as in the Czech Republic, therefore I find it important to do a research in this field. We can also speak about “premiumisation” of private labels, when …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81869
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedúci: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81869
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Manufacturing Reshoring in the German Apparel Industry from a Consumer Perspective
Sofia Saradzhants -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky
Zdeňka Zavadilová -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Michal Mácha -
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Stroková -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Daniela ŠMEHLÍKOVÁ -
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
Hana Talácková