Marketingový mix PROFIRE s. r. o. pro službu požární ochrana – Veronika Káčerková
Veronika Káčerková
Bachelor's thesis
Marketingový mix PROFIRE s. r. o. pro službu požární ochrana
The Marketing Mix of PROFIRE s.r.o. for Fire Protection Service
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce bude analýza současného marketingového mixu služby požární ochrana ve firmě PROFIRE s. r. o. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí. V první, teoretické, části bude vysvětlena podstata služeb z marketingového hlediska a budou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Ve druhé, praktické, části bude charakterizována organizace a její historie. Pomocí …moreAbstract:
The object of this bachelor thesis will be analysis of actual marketing mix for fire protection service in company PROFIRE s. r. o. Bachelor thesis will be composed from two parts. In first, theoretical, part will be explained principle of services from marketing point of view and there will be described individual elements of services marketing mix. In second, practical, part will be the company and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2014
Accessible from:: 22. 8. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÁČERKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový mix PROFIRE s. r. o. pro službu požární ochrana}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/z9mwwm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Káčerková, Veronika. Marketingový mix PROFIRE s. r. o. pro službu požární ochrana. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Marketingový mix firmy XZ, s.r.o.
Jitka Bišofová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová