Martina Havelková

Bakalářská práce

Trendy v analytickém CRM

Trends in analytical CRM
Anotace:
Práce je zaměřena na nové trendy v analytickém CRM. Cílem práce je najít a popsat tyto trendy a porovnat je se současnou situací na trhu CRM a BI. Práce je rozdělena do několika částí. První část popisuje CRM a jeho různé formy. Druhá část se zabývá definováním analytického CRM. Hlavní část práce popisuje moderní trendy na trhu CRM. Následující část je analýzou trhu. Poslední část práce obsahuje srovnání …více
Abstract:
This thesis is focused on new trends in analytical CRM. The goal is to find and describe these trends and compare them with current situation on CRM and BI market. The thesis is divided into several parts. The first part describes CRM and its different forms. The second part deals with the definition of analytical CRM. The main part of theses describes modern trends in the CRM market. The following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60104

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika