Stimulační program pro podporu rozvoje artikulace u předškolních dětí – Anna Svatková
Anna Svatková
Master's thesis
Stimulační program pro podporu rozvoje artikulace u předškolních dětí
Stimulating programme to support development of articulation in preschool children
Abstract:
Tématem této diplomové práce je stimulační program, který má být podpůrnou složkou intaktního rozvoje artikulace dětí v předškolním věku.Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část se zaměřuje na současný stav vědeckých poznatků z oblasti charakteristiky předškolního období se zaměřením na složky poznávacích procesů, emočního a sociálního vývoje. Následně se zabývá oblastí psychomotorické …moreAbstract:
The topic of this thesis is stimulating programme which should be a support measure for intact development of articulation of preschool children.The thesis is divided into two parts. The first part focuses on current status of scientific advice in the area of preschool period with focus on components of cognition processes, emotional and social development. Subsequently, it covers psychomotor activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4781
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2017
- Supervisor: doc. PaedDr. Karel Neubauer, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVATKOVÁ, Anna. \textit{Stimulační program pro podporu rozvoje artikulace u předškolních dětí}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/z9oj41/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - logopedie
Theses on a related topic
-
Vývoj fonologického rozlišování u dětí s artikulačními odchylkami a u dětí s intaktním vývojem
Tereza Havrdová -
Raná logopedická intervence rozštěpu rtu a patra
Michaela LANGOVÁ -
Logopedická intervence u dětí mladšího školního věku v kontextu prevence vzniku specifických poruch učení v programu základní školy
Nikola Vlašánková -
Předčtenářské období dítěte předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Agata HRACHOVÁ -
Ruský fonetický systém hlásek ve srovnání s českým fonetickým systémem hlásek
Klára Kleplová -
Analýza zvukové stránky ruského jazyka v komparativním aspektu s češtinou (na příkladu výslovnosti obtížných ruských hlásek „ž“, „š“, „c“, „č“, „šč“ u studentů ruského jazyka na PdF)
Regína Zahradníková -
Systém pro syntézu mluvených hlásek pro tvorbu umělého mluveného signálu
Jan Matyáš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights