Stimulační program pro podporu rozvoje artikulace u předškolních dětí – Anna Svatková
Anna Svatková
Diplomová práce
Stimulační program pro podporu rozvoje artikulace u předškolních dětí
Stimulating programme to support development of articulation in preschool children
Anotace:
Tématem této diplomové práce je stimulační program, který má být podpůrnou složkou intaktního rozvoje artikulace dětí v předškolním věku.Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část se zaměřuje na současný stav vědeckých poznatků z oblasti charakteristiky předškolního období se zaměřením na složky poznávacích procesů, emočního a sociálního vývoje. Následně se zabývá oblastí psychomotorické …víceAbstract:
The topic of this thesis is stimulating programme which should be a support measure for intact development of articulation of preschool children.The thesis is divided into two parts. The first part focuses on current status of scientific advice in the area of preschool period with focus on components of cognition processes, emotional and social development. Subsequently, it covers psychomotor activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Karel Neubauer, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj fonologického rozlišování u dětí s artikulačními odchylkami a u dětí s intaktním vývojem
Tereza Havrdová -
Raná logopedická intervence rozštěpu rtu a patra
Michaela LANGOVÁ -
Logopedická intervence u dětí mladšího školního věku v kontextu prevence vzniku specifických poruch učení v programu základní školy
Nikola Vlašánková -
Předčtenářské období dítěte předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Agata HRACHOVÁ -
Ruský fonetický systém hlásek ve srovnání s českým fonetickým systémem hlásek
Klára Kleplová -
Analýza zvukové stránky ruského jazyka v komparativním aspektu s češtinou (na příkladu výslovnosti obtížných ruských hlásek „ž“, „š“, „c“, „č“, „šč“ u studentů ruského jazyka na PdF)
Regína Zahradníková -
Systém pro syntézu mluvených hlásek pro tvorbu umělého mluveného signálu
Jan Matyáš
Název
Vložil
Vloženo
Práva