Bc. Viera Košteková

Diplomová práce

Asertivita v práci s klientom banky

Asertiveness in the work with s bank's client
Abstract:
The objective of the thesis is to highlight the governing and the techniques of assertive behavior of the bank’s employees towards its clients within the sale of products, the daily provision of its services and the communication with a substandard client as well. The text has been divided into three main chapters, each containing several sections, digging deeper into particular problems in more complex …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zvýrazniť ovládanie techniky asertívneho správania sa pracovníkov banky voči klientom banky pri predaji svojich produktov, pri bežnom poskytovaní bankových služieb aj pri komunikácii s neštandardným alebo rizikovým klientom. Diplomová práca je rozdelená do troch hlavných kapitol a niekoľko podkapitol, ktoré presnejšie a podrobnejšie rozoberajú vždy danú problematiku …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Prof. PhDr. Ján Čech, CSc.
  • Oponent: Ing. Miroslav Križan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance