Pavla Navrátilová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.

Marketing strategy of Měšťanský pivovar v Poličce, a.s.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Mešťanský pivovar v Poličce, a. s. (The Citizen's brewery in Polička, a.s.) and carry out its analysis by using marketing tools. Based on the analysis I give the brewery recommendations how to improve its strategy. In the theoretical part of thesis I introduce more closely discipline of strategic marketing and its instruments and methods used.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Jan Geschmay

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22455