Blokování internetové reklamy a jeho hrozby – Tomáš Komárek
Tomáš Komárek
Bakalářská práce
Blokování internetové reklamy a jeho hrozby
Ad Blocking and its Effects
Anotace:
Tato práce se zabývá jevem blokováním reklamy na internetu. Popisuje, jaké má reklama na internetu postavení v rámci marketingové komunikace a představuje trend blokování reklamy. Práce je věnovaná odhadu budoucího vývoje obchodu s internetovou reklamou s ohledem na blokování reklamy a sestavení návrhu doporučení pro vydavatele obsahu. V práci je zhodnocena současná situace blokování reklamy na internetu …víceAbstract:
The thesis analyses the ad blocking phenomenon and explains the importance of online advertising as a part of the marketing communication. The aim of the thesis is to predict the future of online marketing in connection with the ad blocking trend and suggest recommendations for online publishers. In addition, user behaviour is analysed. The analysis is based on a survey filled out by internet users …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Ondřej Bartůněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Doplněk do prohlížeče pro automatický jazykový korektor
Matouš Ejem -
Webové rozšíření přidávající funkcionalitu do informačního systému InSIS
Jiří Vrba -
Ochrana firemních dat pomocí rozšíření do webového prohlížeče
Jan Dvořák -
Plugin do webového prohlížeče pro zobrazení anotací obrázků
Tomáš Ševčík -
Přenos bezpečnostních opatření z prohlížeče Brave do rozšíření JavaScript Restrictor
Matúš Švancár -
Příčiny a důsledky blokování reklam na internetu
Hana Kopsová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Online marketing společnosti ZOOT
Anna Nováková