Okázalá spotřeba a její vliv na chování spotřebitele – Bc. Vitaliia Koltsova
Bc. Vitaliia Koltsova
Diplomová práce
Okázalá spotřeba a její vliv na chování spotřebitele
Conspicuous consumption and its impact on consumer behavior
Anotace:
Koltsova, V. Okázalá spotřeba a její vliv na chování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce zkoumá dopad okázalé spotřeby na chování spotřebitelů generace Z a způsoby, jakými se fenomén demonstrativní spotřeby odráží v sou-časných spotřebitelských trendech. Literární rešerše poskytuje přehled relevant-ních odborných studií a článků zabývajících se touto …víceAbstract:
Koltsova, V. Conspicuous consumption and its impact on consumer behavior. Mas-ter's Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This master's thesis explores the impact of conspicuous consumption on the behavior of Generation Z consumers and the ways in which the phenomenon of conspicuous consumption is reflected in current consumer trends. The literature review provides an overview of relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová