Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku – Tereza Nétková
Tereza Nétková
Master's thesis
Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku
The Development of child spatial awareness at primary school - foundation stage
Abstract:
Prostorovou představivost potřebuje každý z nás. Všichni se pohybujeme a žijemev trojrozměrném prostoru a nemůžeme se tedy bez schopností týkajících se prostorovýchpředstav obejít.V této práci se proto zabýváme vymezením pojmu prostorová představivosta možnostmi jejího zjišťování. Na základě studia literatury a vlastních zkušeností, kteréjsme získali v průběhu pedagogické praxe, jsme se pokusili stručně …moreAbstract:
Spatial development is an organised knowledge of objects including oneself,in a given space. This is a complex mental skill, one that children must hone froma young age.In this study we used various specialist literature, which together with our ownexperience has helped us to explore spatial awareness when teaching geometry.In this dissertation we have looked at the theories around spatial awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM169
Thesis defence
- Date of defence: 9. 4. 2010
- Supervisor: Jana Cachová
- Reader: František Kuřina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÉTKOVÁ, Tereza. \textit{Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/z9veu3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - tělesná výchova
Theses on a related topic
-
Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
Kristýna Weberová -
Praktické činnosti jako prostor rozvoje ekologického myšlení žáků primární školy
Michaela KÁNDLOVÁ -
Prostor k tvorbě
Michael Goldschmid -
Otevřený prostor
Tereza SAMKOVÁ -
Marketing a veřejný prostor
Claudie Urbanová