Hlasová reedukace v kontextu pěvecké pedagogiky – Mgr. Silvie SCHMUCKEROVÁ
Mgr. Silvie SCHMUCKEROVÁ
Diplomová práce
Hlasová reedukace v kontextu pěvecké pedagogiky
Voice reeducation in the context of vocal pedagogic
Anotace:
Tato práce pojednává o anatomii a fyziologii hlasového aparátu, hlasových poruchách a jejich reedukací a pedagogického využití hlasové výchovy. Poslední kapitolu tvoří výzkumná část, kde byla po dobu jednoho roku pozorována a průběžně vyšetřována pacientka A, na níž jsou praktikovány všechny metodické postupy hlasové reedukace a terapie. Cílem této práce je prokázat důležité postavení hlasové výchovy …víceAbstract:
This thesis deal with anatomy and physiology of voice appliance, voice disturbances, reeducation and pedagogical exploitation of voice education. Final chapter creates investigative part, where is for one year watched and on the fly fact-finding patient A, notice of her are practising all methodical operations of voice reeducation in therapies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2009
Zveřejnit od: 7. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Inez Kozelská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHMUCKEROVÁ, Silvie. Hlasová reedukace v kontextu pěvecké pedagogiky. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Hudební výchova-Sbormistrovství
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy hlasového ústrojí z hlediska hlasového profesionála
Anna HOUŠKOVÁ -
Specifika práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na hyperkinetické poruchy
Miroslava ČERVENÁ -
Poruchy chování jako sekundární symptom hyperkinetické poruchy
Miloš JÁNSKÝ -
Vnímání role pedagoga u mladistvých s poruchami chování jako faktor edukačního procesu
Igor Klečka -
Specifika edukačního procesu v dětském domově se školou
David KUČERA -
Hlas zpěváka, hlasové poruchy a hlasová hygiena
Dagmar HLADÍKOVÁ -
Možnosti fyzioterapie u funkčních poruch z nadměrné hlasové zátěže u zpěváků
Kateřina BÁRTOVÁ -
Výchova hlasu mluvního prostřednictvím hlasu zpěvního
Markéta MYŠKOVÁ