Lucie Pospíšilová

Bakalářská práce

B2B marketing

B2B marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je aplikovat teoretické poznatky z oblasti B2B marketingu na příklad marketingových procesů v konkrétní firmě, zhodnotit současný stav její činnosti s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se zabývá specifickými charakteristikami B2B marketingu, popisuje jeho odlišnosti od marketingu na spotřebitelských trzích, věnuje se problematice …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to apply theoretical knowledge in B2B marketing to the example of marketing processes in a particular company, to evaluate the current situation of its activities with regard to B2B principles and to suggest relevant recommendations. The theoretical part focuses on specific characteristics of B2B marketing, describes its differences from marketing on consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jana Boučková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26865