Lucie Pospíšilová
Bakalářská práce
B2B marketing
B2B marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je aplikovat teoretické poznatky z oblasti B2B marketingu na příklad marketingových procesů v konkrétní firmě, zhodnotit současný stav její činnosti s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení. Teoretická část se zabývá specifickými charakteristikami B2B marketingu, popisuje jeho odlišnosti od marketingu na spotřebitelských trzích, věnuje se problematice …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to apply theoretical knowledge in B2B marketing to the example of marketing processes in a particular company, to evaluate the current situation of its activities with regard to B2B principles and to suggest relevant recommendations. The theoretical part focuses on specific characteristics of B2B marketing, describes its differences from marketing on consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jana Boučková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26865
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na produkty profesionální vlasové kosmetiky
Alena CHYTILOVÁ -
Využití strojového učení pro optimalizaci prodeje kosmetiky: Analýza a predikce
Ekaterina Pronevich -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko