Mediální subsystém motoristické časopisy a specifické rysy jeho ekonomické proměny – Bc. Michael Kudela
Bc. Michael Kudela
Diplomová práce
Mediální subsystém motoristické časopisy a specifické rysy jeho ekonomické proměny
Media subsystem Motoring magazines and specific attributes of its economical transformation
Anotace:
Motoristické časopisy zaznamenaly v posledních letech v České republice nebývalý nárůst svého počtu. Zatímco před dvaceti lety, na sklonku komunistické éry, vycházely v češtině pouhé tři tituly pro motoristy, dnes jich je přibližně sto. Takový rozvoj nezaznamenala v novodobé éře českých tištěných médií žádná další část trhu. Pozoruhodné je to však z více hledisek. V první řadě už z toho důvodu, že …víceAbstract:
Czech automotive magazines showed a tremendous development in terms of number of titles in the last years. Twenty years ago, in the last year of communism era, there were only three Czech automotive magazines. Today we can count up to one hundred of them. Such an development can not be seen in any other part of the media market. But there are more interesting aspects. First of all, it is quite curious …víceKlíčová slova
Automobilové časopisy Specializovaná média Tištěná média Čeští vydavatelé Inzerce Koncentrace tisku Konkurence Mediální data Zahraniční vydavatelé Automotive magazines Special interest media Print media Czech publishing houses Advertisement Press concentration Competition Media data Foreign publishing houses
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yzp37/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj motoristického tisku v ČR od roku 1993
Michael Kudela -
Vývoj motoristického tisku v ČR od roku 1993
Michael Kudela -
Typologie obecních periodik na základě míry závislosti na politické reprezentaci jejich vydavatele
Pavla Krobotová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Media as enterprise
Kuralay Tussupova -
Media is message – (M. McLuhan)
Darya Shiryakova