Bc. Alla Strakhova, BSBA

Bakalářská práce

Social Media as a tool in marketing strategy

Social Media as a tool in marketing strategy
Abstract:
Thesis “Social Networks as a tool of marketing strategy” discusses main concepts of marketing activities and the effectiveness of the social media communication. Theoretical part describes common notions to establish the basis for the upcoming researches as well as specific ones, those which are most closely connected to the chosen topic, Czech book market. Practical part focuses on the Neoluxor company …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration