Theses 

Social Media as a tool in marketing strategy – Bc. Alla Strakhova, BSBA

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration

Bc. Alla Strakhova, BSBA

Bakalářská práce

Social Media as a tool in marketing strategy

Social Media as a tool in marketing strategy

Abstract: Thesis “Social Networks as a tool of marketing strategy” discusses main concepts of marketing activities and the effectiveness of the social media communication. Theoretical part describes common notions to establish the basis for the upcoming researches as well as specific ones, those which are most closely connected to the chosen topic, Czech book market. Practical part focuses on the Neoluxor company; studies its marketing strategy methods and achievements. The aim of this bachelor work is to evaluate the importance of the use of social media in marketing strategy on the example of the company Neoluxor.

Keywords: Social networks, marketing, Neoluxor, social media, marketing strategy, communication, bookshop.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 15. 2. 2019 20:34, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz