Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti – Veronika Báborská
Veronika Báborská
Bakalářská práce
Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti
The impact of legal regulation of advertising on selected companies.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku vlivu právní regulace reklamy a legislativy proti nekalé soutěži na konkrétní podnikatele. Teoretická část je zamě-řena na definování základních pojmů, které souvisejí s daným tématem. V analy-tické části je provedena analýza právních sankcí, které byly společnostem uloženy a následně se porovnávají s ekonomickou výkonností podniků vypočítanou z fi-nanční …víceAbstract:
The impact of legal regulation of advertising on selected companies. The bachelor's thesis focused on the issue of the influence of legal regulation of advertising and legislation against unfair competition on specific entrepreneurs. The theoretical part is focused on defining basic concepts related to the given topic. In the analytical part, an analysis of the legal sanctions imposed on the companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Ondřej Pavelek, Ph.D.
- Oponent: Hana Kelblová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Supply Chain and Legal Regulation of its International Taxation
Marek Škultéty -
Ambiguity and vagueness of legal terms in the context of Regulation (EC) No 261/2004
Lukáš Burián -
Mass Media and its Role in Mechanism of Legal Regulation
Monika Stachoňová -
The need for legal regulation of cryptocurrencies and it’s impact on the economy
Viktor Sutyamov -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková