Veronika Báborská

Bakalářská práce

Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti

The impact of legal regulation of advertising on selected companies.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku vlivu právní regulace reklamy a legislativy proti nekalé soutěži na konkrétní podnikatele. Teoretická část je zamě-řena na definování základních pojmů, které souvisejí s daným tématem. V analy-tické části je provedena analýza právních sankcí, které byly společnostem uloženy a následně se porovnávají s ekonomickou výkonností podniků vypočítanou z fi-nanční …více
Abstract:
The impact of legal regulation of advertising on selected companies. The bachelor's thesis focused on the issue of the influence of legal regulation of advertising and legislation against unfair competition on specific entrepreneurs. The theoretical part is focused on defining basic concepts related to the given topic. In the analytical part, an analysis of the legal sanctions imposed on the companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Ondřej Pavelek, Ph.D.
  • Oponent: Hana Kelblová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing