Bc. Šárka Palasová

Bakalářská práce

Analýza dopadů marketingové komunikace vybrané firmy

Analysis of the Impact of Marketing Communication in Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce „Analýza dopadů marketingové komunikace vybrané firmy“ popisuje současnou marketingovou komunikaci společnosti Unilever ČR spol. s r.o. Analyzuje jednotlivé prvky marketingového mixu a na základě vyhodnocení účinnosti aktivit navrhuje marketingový plán s využitím všech prvků mediálního mixu.
Abstract:
thesis „Analysis of the impact of marketing communication in a selected company“ describes current marketing communication in the company Unilever ČR spol. s r.o. It analyzes individual elements of the marketing mix and based on evaluation of the effectiveness of activities proposes marketing plan using all element sof the media mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání