Analýza postojů generací X a Y na trhu biopotravin – Veronika Lazecká
Veronika Lazecká
Master's thesis
Analýza postojů generací X a Y na trhu biopotravin
Analysis of Attitude of Generation X and Y on the Organic Food Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů z generace X a Y na trhu s biopotravinami. Cílem práce je na základě analýzy postojů k biopotravinám sestavit typologii zákazníků na tomto trhu. Marketingový výzkum byl proveden pomocí elektronického dotazování a získána data byla vyhodnocena pomocí statistického programu SPSS. Typologie zákazníků byla sestavena za pomoci faktorové a shlukové analýzy …viacAbstract:
This thesis focuses on shopping behaviour of organic food market of consumers from generation X and Y. The aim of this thesis is to compose a typology of the customers on the market based on the analysis of the approach of the organic food. The marketing research was done through online questionnaire and the collected data were analysed through the statistic programme SPSS. The typology of the customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Jana Hodulová
- Oponent: Martina Příhodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effect of the Indirect and Direct contact with Immigrants on the Formation of the Attitudes towards immigrants: Multilevel Comparative Analysis of European Countries
Michaela Šedovičová -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
Denisa Schreiberová -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Consumer behavior towards organic food: The case of Vietnam
Dang Minh Thu -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Setting up of an organic food grocery
Anna Květoňová