Romana PERMANOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.
Tools of Marketing Mix in the Firm ELIM Limited Liability Company
Abstract:
Práce pojednává o podniku, který vyrábí inovativní zdroje svícení. Používá moderní technologie a jeho produkty jsou v souladu s cílem EU, co nejvíce zefektivnit osvětlovací médium a tím snížit jeho energetickou náročnost. Hlavním cílem práce je zjistit relevantní informace o podniku a objektivně je posoudit. Mezi posuzované oblasti patří marketingový mix. Práce by měla prvotně odpovědět na tyto otázky …moreAbstract:
The aim of the work was to collect information about a manufacturing company as a base for analysis of all the activities performed in relation to marketing concept application. A part of the thesis was dedicated to a survey of competitors operating on the market with light fittings. In my opinion the company has a quality product and is striving for its regular innovation to meet the current requirements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
15191
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERMANOVÁ, Romana. \textit{Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/za5kqe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PERMANOVÁ, Romana. Marketingový mix firmy ELIM spol. s r. o.. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights