Anglicismy v televizní reklamě – Bc. Kristýna Ortcikrová
Bc. Kristýna Ortcikrová
Bakalářská práce
Anglicismy v televizní reklamě
Anglicisms in TV Commercials
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá anglicismy v televizních reklamách vysílaných na českém území. Cílem této práce je zjistit z jakého důvodu a v jakých podobách se anglicismy v reklamních textech objevují. Teoretická část definuje pojmy reklama a anglicismus. Praktická část se zabývá analýzou excerpovaných anglicismů podle způsobu formální adaptace (morfologická adaptace, slovotvorná adaptace, zvukově-grafická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with Anglicisms in TV commerials broadcast in the area of Czech Republic. The purpose of this thesis to find why and in what forms anglicisms appear in advertising texts. The theoretical part defines a terms ?Advertising? and ?Anglicism?. The practical part deals with the analysis of excerpted anglicisms according to a formal adaptation (morphological, word-formation, orthoepic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Zveřejnit od: 25. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Václav Lábus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ortcikrová, Kristýna. Anglicismy v televizní reklamě. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Francouzské lexikální výpůjčky v českém tisku
Jana Kuželová -
Anglické výrazy v českých textech
Michal HAVLÍČEK -
Anglické výpůjčky v českých obchodních textech
Jana BAJZOVÁ -
Anylýza českého překladu díla Sue Townsendové: The Queen and I
Martina GŐTTLICHOVÁ -
Slovotvorné adaptace anglicismů v odborné IT slovní zásobě
Anna Kadlecová -
Adaptace vybraných anglicismů v jazyce personálního managementu
Pavel BARÁNEK -
Formální adaptace anglicismů v současné češtině
Barbora BENEŠOVÁ -
Čeština a jiné jazyky v české reklamě
Alena Menclová